Obtine mai mult cu Aceiasi Bani – care reclama e cea mai eficienta


Cea mai buna reclama este aceea care aduce cei mai 
multi clienti cu cei mai putini bani!

O sa ma intrebati CARE e reclama asta…

servicii facebook ads

Sondaj – topul canalelor de marketing – studiu SearchEngineJournal.com

Recent am dat peste un articol care face referire la un studiu facut de publicatia searchenginejournal.com

Link la articolul original e aici›

Pe scurt, au facut un sondaj de opinie in care au intrebat marketeri care e in prezent cea mai rentabila modalitate de promovare.

Raspunsurile au fost urmatoarele:

• Traficul organic (natural) – 49%.  Adica, in opinia a aproape jumatate din cei chestionati, SEO – pt ca asta trebuie sa faci pentru a atrage trafic organic – este cea mai eficienta modalitate de promovare online.

• 19% au raspuns ca traficul platit din motoare de cautare – Google Ads adica (fost google adwords)

• 18% au raspuns ca traficul din Social Media (in Romania inseamna aproape exclusiv Facebook)

• 14% au raspuns ca Email-ul – adica newslettere – este cea mai eficienta modalitate.

Graficul arata cam asa:

  • Dincolo era mai ieftin.

SEO nu se da la cutie. Nu il cumparam de undeva en-gros la kilogram si nu il vindem pe bucatele cu adaos comercial.

FIECARE site e diferit si fiecare site are nevoie de servicii personalizate.

Evident, exista anumite oprtatiuni care se pot standardiza – optimizarea unui site e prin definitie un serviciu PERSONALIZAT.

Ca orice serviciu personalizat NU are cum sa aiba un pret standard si nu se livreaza la pachet.

Intotdeauna gasesti cineva care sa iti vanda o scurtatura.

Esti de acord cu parerea mea despre SEO?

care-modalitate-de-promovare-online-e-cea-mai-eficienta

Despre Celelalte canale de promovare online din studiu

Despre Google Ads (adwords)

  • FAPT – Adwords E foarte Scump. Poate fi si foarte eficient DAR nu va fi rentabil pentru toata lumea.

In prezent exista cam o singura modalitate de a obtine rezultate pozitive din adwords – si majoritatea celor care isi fac reclame NU au intuit-o.

Ca sa fii rentabil cu Google Ads trebuie sa incepi de la o baza larga si sa lasi DOAR reclamele care performeaza eficient.

Gandirea de reclama standard nu se mai aplica pe Google Ads (adwords) – am multe produse si tre sa le promovez cumva pe toate.

NU toate se preteaza.

Fa campanii foarte segmentate pentru multe produse si pastreaza-le DOAR pe acelea care au un randament pozitiv.

NU pleca de la premiza ca tot ce vinzi se poate promova eficient acolo.

Pleaca de la premiza ca doar anumite produse vor merge si doar alea trebuie pastrate.

  • Adwords facut de unii – site-ul administrat de altii.

ORICE reclama are 3 elemente : audienta + mesaj + destinatie.

Daca cele 3 NU sunt foarte bine sincronizate, intreaga campanie NU va merge bine.

Ce credeti ca se intampla DACA destinatia – paginile de produse sunt administrate de cineva (deobicei cel care administreaza site-ul) iar Google Ads (de altcineva)?

Cum ar fi sa ai 2 sefi directi?

Din punctul meu de vedere, premizele CELE MAI BUNE ca o campanie sa fie de succes e ca persoana care face relcama sa fie si persoana care administreaza destinatia. Asta pentru ca o destinatie BUNA nu apare peste noapte – optimizarea unei campanii NU prea se poate face eficient fara sa optimizezi si rata de conversie.

Despre Facebook Ads

Sincer, m-a mirat ca Social Media nu e mai sus in clasament. In topul nostru e pe prima pozitie.

Cred insa ca stiu de ce.

Prin Facebook NU vinzi direct decat produse ieftine sau produse foarte cunoscute si cu cerere MARE.

Pentru restul produselor, Facebook NU e un canal de vanzare directa.

Facebook este un canal excelent pentru prima parte a unui tunel de marketing (vanzare). Mai multe despre cum sa vinzi pe Facebook aici›

  • Facebook este FOARTE eficient daca vrei lead-uri. Nu e atat de eficient daca vinzi direct.

Problema cu multe firme e ca vor sa vanda direct. Din prima. Cat mai mult.

Gandirea asta e mai ales a celor mici.

Prin Facebook CEL MAI EFICIENT OBTII LEAD-URI.

Adica, obtii date de contact ale unor persoane pe care ULTERIOR trebuie sa te chinui sa le convingi sa iti cumpere produsul tau.

Metoda functioneaza foarte bine DACA:

  • Ai vanzatori care sa stie ce sa vorbeasca la telefon. Vezi aici un articol despre cum sa vinzi eficient la telefon.
  • Stii sa iti atragi clientul pe o perioada mai lunga de timp.

Ad-Web - Agentie Marketing Online | Web-Design | Servicii Promovare Online | Tel: 0775.304.971