Afla cum sa vinzi mai mult prin campaniile de remarketing
Sau cum sa nu pierzi vizitatorii care nu au vrut sa cumpere
Acest articol este preluat de la colegii nostri de la Woman2Woman.ro. Nu este un articol simplu despre cum functioneaza campaniile de remarketing ci despre un mod foarte putin cunoscut si inovator in care acestea pot fi folosite. Ei sunt un site de content asa ca trebuie sa ofere cat mai multa valoare clientilor: nevoia este mama inventiei – asa ca au gasit o modalitate deosebita de imbinare a remarketing-ului cu promovarea clasica in online. Sunt convins ca o sa vi se para interesanta.
Radu Ciofu, SEOmark.ro
Remarketing-ul reprezinta o a doua sansa de a vinde utilizatorilor care ti-au vizitat site-ul si afisarea reclamelor tale catre acestia fie prin intermediul reclamelor Google (google adwords), fie pe Facebook. Odata intrati pe site-ul tau, utilizatorii vor fi „urmariti” si pot fi tintiti cu reclamele tale si in afara site-ului, prin intermediul acestor reclame.
Afla cum sa vinzi mai mult prin campaniile de remarketing
Promovarea pe site-urile si ziarele online are ca scop secundar poate si cresterea bazei de date. Odata ce transformi cititorii in abonatii tai, le poti trimite constant newslettere, pentru a-i activa si a-i convinge sa cumpere produsele si serviciile tale. Insa, oricat de eficiente vor fi campaniile tale, doar o mica parte dintre cei care iti vad mesajele pe site-urile de continut (pe ziarele si revistele online) se vor abona la newsletter-ul tau.
Prin remarketing ii CASTIGI drept clienti pe utilizatorii pe care altfel i-ai fi pierdut definitiv!
Afiseaza mesaje celor care ti-au citit articolele
Vrei sa obtii rezultate mult mai bune din promovarea unui advertorial? Vrei sa comunici direct cu cei care l-au citit, fara sa mai platesti reclama suplimentara pe site-ul pe care a fost publicat advertorialul tau? E simplu sa faci asta cu ajutorul codurilor de tracking. Codurile de tracking sunt o modalitate prin care urmaresti utilizatorul si dupa ce a citit articolul tau.
Cele mai frecvente situatii de folosire a acestui cod sunt cele in care codul e inserat in site-ul unui magazin online, spre exemplu. O data ce utilizatorul viziteaza acel magazin este memorat prin intermediul codului de Google sau Facebook si va fi urmarit cu reclame ale acelui magazin online pe aceste doua canale (Facebook si Google).
Procedeul se numeste remarketing sau retargeting. Scopul remarketing-ului este de a le afisa utilizatorilor care deja ti-au vizitat site-ul (deci au fost interesati de tine) reclame cu produsele tale, cu scopul de a ramane in mintea acestora.
Mai exact, iata ce se intampla prin remarketing:
Pasul 1: Utilizatorul iti viziteaza site-ul
Pasul 2: Codul de tracking il memoreaza si il introduce in lista celor catre care urmeaza sa afiseze reclamele tale. Cum
Pasul 3: Utilizatorului i se afiseaza reclama ta atunci cand navigheaza pe Google si pe Facebook
Limitari:
In cazul in care utilizatorul schimba browserul, el nu mai poate fi remarketat. Insa, cei mai multi, folosesc acelasi browser, deci reusita unei astfel de campanii este aproape asigurata.
Castiga clienti de la alte site-uri
Remarketing doar pe pe site-ul tau asigura urmarirea cu reclame a celor care deja te-au vizitat, deci sunt destul de familiari cu business-ul si produsele tale.
Daca vrei sa atingi mai multi utilizatori cu reclamele tale insereaza codul de remarketing in advertorialele pe care le publici pe alte ziare sau reviste online.
Rezultatul? Chiar daca nu intra pe site-ul tau, cei care citesc advertorialele tale pe alte site-uri vor fi ulterior expusi la reclamele tale.
Este un astfel de public bun pentru tine?
Au citit articolul tau, deci sunt interesati de tine
Sunt mult mai multi decat cei care au ajuns pe site-ul tau
Sunt clienti potentiali care altfel nu ar avea sansa de a-ti vedea produsele
De ce sa nu le oferi mai mult, de ce nu le oferi sansa de a afla mai multe despre tine si despre ceea ce ai de oferit? De ce sa nu incerci sa ii activezi, da ii transformi in clienti?